درباره شرکت

معرفی


شرکت پردیس نگاران فارس با مالکیت خصوصی فعالیت خود را در سال 78 از ساخت ساختمان های مسکونی آغاز و به مرور خود را در مسیر توسعه قرار داد و امروز بعد از گذشت 15 سال سابقه کار با انعطاف پذیری بیشتر و توان تخصصی بالا و دارا بودن نیرو های جوان و در عین حال مجرب بعنوان بزرگترین انبوه ساز مسکن مهر جنوب فارس آمادگی ارائه خدمات بهینه در زمینه مسکن مهر از ابتدائی ترین مراحل ورودهر مشتری به بازار مذکور (انتخاب زمین و تهیه گزارش توجیه فنی اقتصادی ) تا مراحل انتهائی خروج از این بازار (بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش) را دارد.

 


ارزش ها وماموریت ها


مجموعه مذکور با وقوف بر این موضوع که کارایی و اثر بخشی هر سازمانی به نحوه مدیریت و کاربرد صحیح و موثر منابع انسانی بستگی دارد و طبق این باور که با ارزش ترین سرمایه هر شرکتی ، کارکنان و شاغلین مجرب ومبتکر و خلاق می باشند ، در همین راستا ارتقاء سرمایه های انسانی و ایجاد فرهنگ سازمانی پویا و یادگیرنده و نیز ایجاد و توسعه شبکه ای قوی از منابع انسانی ، اطلاعاتی ، مالی و شرکاء قابل اطمینان و کارآمد که تضمین کننده تداوم عملکرد مطلوب برنامه های شرکت باشد را باور و ماموریت خویش قرار داده است .

 

 

چشم انداز ها


- تبدیل شدن به برند برتر و الگوی ساخت و ساز در زمینه مسکن در سطح استان و کشور.
- ایجاد تمهیدات بهینه برای خانه دار شدن تمامی متقاضیان مسکن در قالب طرح های گسترده مسکن مهر خود    مالکی، فروش متری مسکن , نوسازی بافت های فرسوده و ساخت خانه هایی با معماری اسلامی ایرانی
- ایجاد توانمندی ورود مقتدرانه به سایر حوزه های ساخت و ساز و بازار.
- تشکیل شبکه گسترده ارتباطات ، تعاملات و خدمات در سه حوزه عمران ، صنعت و بازرگانی در جهت پیش برد هر    چه سریع تر و با کیفیت تر اهداف شرکت با رعایت صداقت و پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای.

 

 

سیاست گذاری ها


- جهت گیری کلی : دانش محور ، حرکت روبه رشد به همراه توسعه پایدار وتدریجی.
- التزام به کیفیت و معیار های فنی مهندسی در ارائه خدمات به مشتریان .
- درک صحیح از خواسته های مشتریان و ارائه خدمات مطابق با دستاورد های علمی نوین.
- تعهد به مفاد قرار داد ها و زمانبندی پروژه ها و مسئولیت پذیری در قبال مشتریان.
- مسئولیت پذیری جهت ارتقاء شرکت با اتکاء بر توانمند سازی و ایجاد انگیزش در کارکنان.

 

 

 

افتخارات


- ساخت 1500 واحد مسکونی و تحویل به متقاضیان با شرایط سهل و اسان
- عضو حقوقی کانون انبوه سازان استان فارس
- بزرگترین انبوه ساز مسکن در جنوب استان فارس
- تنها دارنده لوح تقدیر از مدیر مسکن استان در زمینه ساخت مجتمع های مسکونی در جنوب استان فارس
- مشارکت در راه اندازی اولین تعاونی مسکن در جنوب استان فارس در سال 1372
- انتخاب پروژه های شرکت به عنو ان پروژه های نمونه شهرستان جهرم توسط مسئولین استان
- تقدیر از شرکت در مناسبت های مختلف توسط مسئولین محلی و استانی به دلیل خانه دار نمودن جوانان و افراد فاقد مسکن
- ایجاد اشتغال و کار افرینی در حوزه ساخت و ساز در سطح وسیع

 

 

 

 

معاونت ها

 

 

معاونت فنی مهندسی


• پیگیری و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها مطابق با سیاست های شرکت و متناسب با تامین اعتبار مربوطه.
• انجام امور مربوط به برنامه ریزی و کنترل پروژه و پیش برد پروژه ها بر اساس آن و اعتبار تخصیص یافته .
• نظارت و کنترل اجرای کلیه ضوابط و دستور العمل های فنی و اجرایی مطابق آئین نامه ها و استاندارد های موجود.
• بررسی و تایید مصالح مورد استفاده در پروژه ها منطبق با تامین اعتبارو برنامه ریزی های انجام شده .
• بررسی و صدور دستور پرداخت های مربوط به صورت وضعیت پیمانکاران و فروشندگان .
• سازماندهی و هماهنگی در خصوص تغییرات لازم و اجتناب ناپذیر حادث شده در اجرای پروژه ها .
• اعلام نیاز های آتی پروژه ها جهت تامین اعتبار مورد نیاز آنها .
• هماهنگی در راستای تحویل موقت و دائم پروژه ها و رفع مشکلات اجرایی احتمالی.
• مدیریت انجام امور مربوط به تامین و نگهداری در راستای تحویل موقت پروژه ها.
• تنظیم گزارشات در رابطه با روند اجرای پروژه ها و اتمام آنها .
• نظارت بر تایید صلاحیت کلیه پرسنل واحد فنی و مهنسی و پیمانکاران و حسن انجام کار آنها.
• بررسی و صدور دستور پرداخت حقوق و دستمزد مربوط به پرسنل واحد فنی مهندسی.


 

معاونت مالی


• اداره امور حسابداری اعم از تامین اعتبار ، دریافت و پرداخت ، اعتبارات و تعهدات و تنظیم حساب ها.
• جمع آوری ، ثبت و طبقه بندی اطلاعات مالی و ارائه گزارش به مدیریت شرکت.
• صدور چک اعم از چک های حقوقی ، پرداختی و غیره.
• انجام امور مربوط به بیمه ، حقوق و دستمزد کارکنان شرکت.
• انجام کلیه امور مربوط به تامین اعتبار درخواست های خرید کالا.
• تهیه و تنظیم گزارش های مالی اعم از تراز نامه ، صورت مغایرت مالی و غیره .
• ارائه گزارش های مختلف در خواستی به مدیریت .
• ثبت رایانه ای اسناد حسابداری و بایگانی در 2 نسخه.
• نظارت بر حسن انجام مربوط به واحد مالی و حسابداری.

 

 

 

معاونت اداری حقوقی


• پیگیری و نظارت بر تمامی مسائل حقوقی مربوط به شرکت .
• انجام کلیه امور ادرای و هماهنگی های لازم.
• پیگیری و انجام امور مربوط به تحویل موقت و دائمی پروژه ها.
• پیگیری نظارت بر تهیه و تامین تجهیزات و ملزومات اداری در چهارچوب ضوابط ذیربط.
• انجام کلیه امور مربوط به جذب و نگهداشت پرسنل و گزینش آنها.
• بایگانی کلیه قرار داد ها ، نامه ها و اسناد مربوطه.
• بررسی و ارزیابی عملکرد پرسنل ، پیمکانکاران و اعضای طرف قرار داد شرکت.
• نظارت بر حضور به موقع پرسنل و پیگیری تاخیر ها ، غیبت ها ، مرخصی ها و اضافه کاری های انها.